Wednesday, December 1, 2010

011210

wow...!
it is December now :)
hope have a happy December and Christmas =)







昨天,
duty 完后就和文涵还有弟弟一起看电影
rapunzel 3D!



nice! cute ! fun !
and special !


cute horse,
cute 变色龙,
cute 锅铲,
cute 的强匪们,
cute 的两个主角

她的故事真的是300度大转
剩下的60度是没变咯
而那60度就是结局 xDD
结局就是幸福的在一起

推荐^^
去看吧。


我的下一个目标


NARNIA!!




NARNIA!!
i am going to you :)
just waiting for me ~~

tomorrow,
me and bro are going to PENANG.

friday,
sis and mummy will go to HAPZAI.
T______T


很好噢
可以去旅行
臭姐姐,臭妈咪
记得买礼物啊
^_______^

我知道
我长大后
我也会有passpord的一天
我也会有去他人国家的一天
那时候的我或许
台湾,香港,日本,韩国
也或者我去别的国家
躺在他人国家的大草地上
游在他人国家的大海上
或许吧

发梦吧 xDD
别想得太远
哈哈


LOL.
i have a dream.
it is secret dream.
shh...不能说出来
说了不会实现哦
>______<

byebye

整理行李咯

i will tell you what i happen at PENANG soon

Photobucket


No comments: